Jolines Maj favoriter.


Tänkte berätta lite vad jag själv använder för produkter.

Som de flesta av er vet så hade jag tidigare svart hår. Det tar en hel del på kvaliten när man avfärgar håret därför har jag gjort Joicos hair repair kur ett par gånger.( JOICO K-PAK Hair Repair System är en exklusiv keratinbehandling i 4 steg för att reparera skadade hår.)



Sen använder jag färgschampo och conditioner från Joico hemma,allt för att bevara det röda. Och varje gång jag tvättat håret drar jag i Color theraphy oil, min nya "jag-kan-inte-leva-utan" produkt.



För att få lite stadga i mitt supertunna hår använder jag antingen:



Efter jag torkat det beror det lite på vad jag tänkt göra med det. Om jag plattar det så tar jag i värmeskyddsspray. Om jag lockar det tar jag i en skulpteringslotion så lockarna håller sig längre.



Efter det använder jag antingen dust it eller alternas concrete för att få upp volym i botten.



Sen avslutar jag med ett hårspray ev glansspray.



Har du problem med håret eller tycker att det fattas något i produktlådan hemma så tveka inte på att fråga oss om vad som skulle passa just dig. Det är detta vi är experter på;)

Av alla de produkterna vi har så måste jag ju erkänna att man gärna fastnar för vissa favoriter men jag ska försöka testa minst 1-2 "nya" produkter per dag från och med idag! Så Junis favoriter kanske blir något helt annat;)//Joline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0