Fashiondays på bloom

Gårdagen var grym!! Totalt jättelyckat!!!! Ska lägga upp bilder så fort det finns möjlighet,men hittade detta på en av bloggarna som är med och tävlar i fashiondays bloggbattle!!!

FashionDays Borås Part 5



Dagen slutade på Bloom. En underbar visning, härlig mingel, smaskiga tilltugg och drinkar. Personligen är jag ingen stor fan utav Svea men jisses håret och sminket var riktigt snyggt. Massa creds till makeup artisten och stylisten.

På bilden ser vi min söta vän Tsukii som naffsar på kyckling doppad i någon slags sötsur-liknande-sås. Vad hon njuter den kvinnan och sen har vi kocken bakom tilltugget och snygga catwalk modellerna.

Här hittar ni hennes blogg!!

Här är ett till inlägg om visningen!!

Modevisning på Bloom

2010-05-08 02:15:28
↓ Här är två bilder från dagens visning på Bloom. Det var många häftiga frisyrer och väldigt fina färgningar, men jag gav upp fotandet efter en stund. Det var en massa huvuden ivägen och det kändes som jag täckte för deras egna fotograf som hade förberett fina skärmar och belysningar :p Så dessa får ni nöja er med. Fick hem en liten goodiebag också, hihi :}





↑ Världens mest underbara tillfredställelse för smaklökarna: Marinerad/grillad kycklingen med någon främmande sweet chili dressing! och då menar jag inte sötsursås eller den thailändska sweet chili. Jag som egentligen (plöstligt) slutat äta kött, kyckling, fisk och hela det där köret frivilligt (pga kött och "blodsmaken" som ger mig rysningar) fastnade direkt denna gång.. köttsmaken fanns inte där och dressingen var himmelsk ;D Och ja, jag blev beroende!

Denna blogg hittar ni här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0